REGULAMIN KONKURSU NA NAJPIĘKNIEJSZĄ PALMĘ WIELKANOCNĄ
Czy jest coś ważniejszego, co możemy przekazać przyszłym pokoleniom niż nasza rodzima tradycja? Kultywowanie pięknych ludowych zwyczajów to nasz obowiązek zwłaszcza dzisiaj, gdy większość z nas biegnie szybko do nowoczesności.
1. Organizator konkursu:
Organizatorem konkursu jest Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej w Zamieniu.
2. Celem konkursu jest :
popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych,
pogłębienie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy w obrzędowości ludowej,
stworzenie okazji do zaprezentowania własnych pomysłów i technik wykonania palm wielkanocnych oraz form jej zdobienia,
rozbudzanie inwencji twórczej.
3. Uczestnicy konkursu:
Dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy
4. Warunki udziału:
uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonać tradycyjne palmy wielkanocne o wysokości całkowitej minimum 40 cm.
Praca musi być oznaczona metryczką zawierającą następujące informacje:
- imię i nazwisko autora pracy,
- klasa lub miejscowość
- imię i nazwisko opiekuna.
telefon kontaktowy
5. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 03.04.2020 r.
Palmy będą sprzedawane przed Mszami w Niedzielę Palmową, a dochód zostanie przeznaczony na urządzenie pufowego kącika wypoczynkowego dla dzieci.
Dostarczenie prac na konkurs jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie prac, sprzedaż oraz przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku autorów na stronie internetowej i fb szkoły.
6. Ocena prac:
Oceny prac dokona komisja powołana przez Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo zatrzymania wszystkich prac.
7. Prace należy składać do Sali nr 6 lub do wychowawcy klasy do 2 kwietnia 2020 r. do godz. 10.00.