Regulamin dyskotek szkolnych organizowanych przez Samorząd Uczniowski
W szkole w czasie wolnym od nauki mogą odbywać się dyskoteki w godzinach od 1700 do 2000.
Uczniowie przychodzą na dyskoteki w wyznaczonym czasie 1645 - 1715.
Po upływie wyznaczonego czasu drzwi pozostają zamknięte. Uczniowie nie mają możliwości opuszczanie budynku szkoły.
Dyskoteki szkolne mogą być odpłatne dla uczestników. W takich przypadkach o wydatkowaniu zebranych środków decyduje Rada Samorządu wraz z opiekunem. Cenę biletu ustala RSU wraz z opiekunem.
Na dyskoteki nie mogą być wpuszczane osoby obce.
Na dyskotece obowiązuje obuwie zmienne.
Uczniowie, którzy zostali ukarani zawieszeniem w prawie uczestniczenia w zajęciach pozalekcyjnych nie mogą brać udziału w szkolnych dyskotekach.
Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego odpowiedzialni są uczniowie organizujący dyskotekę wraz z opiekunem (dopilnowanie zmiany butów, zabezpieczenie sprzętu nagłaśniającego, pomoc w posprzątaniu po dyskotece).
Aby zapewnić bezpieczeństwo bawiącym się podczas dyskoteki uczniów oraz obiektowi szkolnemu, opiekę powinni sprawować wychowawcy klas i opiekunowie (rodzice). Opiekunowie dyskoteki pilnują porządku wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
Straty materialne, wynikłe podczas dyskoteki, pokrywane są z zysku osiągniętego przez organizatorów i/lub osoby, które spowodowały zniszczenia.
Na tydzień przed dyskoteką opiekun SU zgłasza Dyrektorowi Szkoły planowaną dyskotekę.
W przypadku braku odpowiedniej ilości liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć (odpowiedzialnym za jej odwołanie jest opiekun SU).
Zadaniem nauczyciela - organizatora jest zapoznani opiekunów z regulaminem i rozdysponowanie im zadań, przestrzeganie terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy, zapewnienie dostępu do telefonu, a w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa uczniów bądź budynku szkolnego zawiadomienie Komendy Policji (tel.997).
W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz Regulamin Szkoły (np. brak butów zmiennych, bójki, palenie papierosów, picie alkoholu, ordynarne zachowanie itp.) organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły bez zwrotu opłaty za bilet lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
Opiekun dyskoteki ma obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas szkolnych dyskotek. Uczniowie ci karani są przez Dyrektora Szkoły zgodnie z zapisami Statutu Szkoły.
Dyskoteki klasowe na tych samych zasadach mogą być organizowane przez wychowawcę. W takich przypadkach organizatorem jest wychowawca.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 września 2007r.
/-/ Ewa Szaniawska, Dyrektor Zespołu Szkół w Zamieniu.