Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Regulamin dyskotek szkolnych  organizowanych przez Samorząd Uczniowski 

 

  1. W szkole w czasie wolnym od nauki mogą odbywać się dyskoteki w godzinach od 1700 do 2000.
  2. Uczniowie przychodzą na dyskoteki w wyznaczonym czasie 1645 - 1715.
  3. Po upływie wyznaczonego czasu drzwi pozostają zamknięte. Uczniowie nie mają możliwości opuszczanie budynku szkoły.
  4. Dyskoteki szkolne mogą być odpłatne dla uczestników. W takich przypadkach o wydatkowaniu zebranych środków decyduje Rada Samorządu wraz z opiekunem. Cenę biletu ustala RSU wraz z opiekunem.
  5. Na dyskoteki nie mogą być wpuszczane osoby obce.
  6. Na dyskotece obowiązuje obuwie zmienne.
  7. Uczniowie, którzy zostali ukarani zawieszeniem w prawie uczestniczenia w zajęciach pozalekcyjnych nie mogą brać udziału w szkolnych dyskotekach.
  8. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego odpowiedzialni są uczniowie organizujący dyskotekę wraz z opiekunem (dopilnowanie zmiany butów, zabezpieczenie sprzętu nagłaśniającego, pomoc w posprzątaniu po dyskotece).
  9. Aby zapewnić bezpieczeństwo bawiącym się podczas dyskoteki uczniów oraz obiektowi szkolnemu, opiekę powinni sprawować wychowawcy klas i opiekunowie (rodzice). Opiekunowie dyskoteki pilnują porządku wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
  10. Straty materialne, wynikłe podczas dyskoteki, pokrywane są z zysku osiągniętego przez organizatorów i/lub osoby, które spowodowały zniszczenia.
  11. Na tydzień przed dyskoteką opiekun SU zgłasza Dyrektorowi Szkoły planowaną dyskotekę.
  12. W przypadku braku odpowiedniej ilości liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć (odpowiedzialnym za jej odwołanie jest opiekun SU).
  13. Zadaniem nauczyciela - organizatora jest zapoznani opiekunów z regulaminem i rozdysponowanie im zadań, przestrzeganie terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy, zapewnienie dostępu do telefonu, a w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa uczniów bądź budynku szkolnego zawiadomienie Komendy Policji (tel.997).
  14. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz Regulamin Szkoły (np. brak butów zmiennych, bójki, palenie papierosów, picie alkoholu, ordynarne zachowanie itp.) organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły bez zwrotu opłaty za bilet lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
  15. Opiekun dyskoteki ma obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas szkolnych dyskotek. Uczniowie ci karani są przez Dyrektora Szkoły zgodnie z zapisami Statutu Szkoły.
  16. Dyskoteki klasowe na tych samych zasadach mogą być organizowane przez wychowawcę. W takich przypadkach organizatorem jest wychowawca.
  17. Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 września 2007r.

/-/ Ewa Szaniawska, Dyrektor Zespołu Szkół w Zamieniu.

 

Data dodania: 2019-05-22 07:41:29
Data edycji: 2019-05-22 07:41:32
Ilość wyświetleń: 808

Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

 

 

 

 

Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska.

 

Józef Piłsudski
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej